Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 08:17:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/02299 aadressile Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. Vilde 
tee 69/3, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee 69// 73b// 
Mustamäe tee 187a (AJUTINE MOODULASTEAED, Piirdeaed ja väravad) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26946546>  (menetlus nr: 
418667), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIT PARVEI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister